Obchodní podmínky
Mgr. Zuzana Kastnerová, IČ: 21664790, se sídlem K Vrtuli 246, 251 65 Zvánovice (dále také jako „Poskytovatel“), poskytuje služby v oblasti vzdělávacích akcí a poradenství. Tyto podmínky upravují smluvní vztah mezi zákazníkem a Mgr. Zuzanou Kastnerovou a jsou pro zúčastněné strany závazné. Smluvní vztah mezi společností Mgr. Zuzanou Kastnerovou a zákazníkem vzniká na základě podané objednávky.
1. ZÁKLADNÍ INFORMACE
1. 1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále „Podmínky“) upravují uzavírání smluv o využití volného času a smluv o poskytnutí digitálního obsahu mezi Poskytovatelem a jeho zákazníkem (dále „Zákazník“) a s tím související právní vztahy, pokud je taková smlouva uzavřena prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese www.dusecloveka.cz, kterou provozuje Poskytovatel. Poskytovatel se zabývá zejména poskytováním služeb v oblasti vzdělávacích a lektorských kurzů a podobných vzdělávacích akcí a poskytováním souvisejících služeb (dále „Služby“).
1.2. Pokud je některé ustanovení těchto Podmínek v rozporu se smlouvou uzavřenou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, použije se v rozsahu rozporných ustanovení smlouva.
1.3.Tyto Podmínky jsou pro obě smluvní strany, tj. Zákazníka a Poskytovatele závazné od okamžiku, kdy je mezi nimi uzavřena smlouva podle dalších ustanovení těchto Podmínek. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy.
1.4. Smlouva a tyto Podmínky jsou vyhotoveny a uzavírají se v českém jazyce.
1.5.Poskytovatel upozorňuje, že znění těchto Podmínek může měnit. Taková změna ale nemá vliv na práva a povinnosti vzniklé před změnou Podmínek. Zákazník dává souhlas s aktuálním zněním Podmínek při každém jednotlivém uzavření smlouvy s Poskytovatelem.
1.6. Zákazníkem může být jak spotřebitel, tak i další osoby. Spotřebitelem je člověk, který uzavírá Smlouvu s Poskytovatelem mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec svého samostatného výkonu povolání (dále „Spotřebitel“).
2. SPOLEČNÁ USTANOVENÍ KE SMLOUVÁM
2.1. U Služeb nabízených na stránkách Poskytovatele je uvedena aktuální cena a další informace o Službách a jejich vlastnostech (obvykle zejm. téma kurzu, osoba lektora, termín, místo konání, počet výukových hodin aj.). Ceny Služeb jsou uvedeny jako konečné. Pokud Poskytovatel Zákazníkovi poskytne slevy, není možné je mezi sebou kombinovat, pokud Poskytovatel neurčí jinak.
2.2. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smluv. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku, které Zákazník vynaloží na to, aby mohl uzavřít smlouvu (tj. např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atd.), si hradí Zákazník sám. Poskytovatel si neúčtuje v této souvislosti žádné zvláštní poplatky a výše těchto nákladů se řídí právním vztahem Zákazníka a příslušného poskytovatele takových služeb, od kterého Zákazník tyto služby čerpá.
2.3. Zákazník prohlašuje, že veškeré údaje uvedené v objednávkách popsaných dále, případně v jiných ujednáních nebo komunikaci mezi ním a Poskytovatelem, jsou pravdivé a správné. Zákazník se zavazuje případné změny těchto údajů bezodkladně oznámit. Poskytovatel výslovně upozorňuje, že nenese odpovědnost za jakoukoli škodu či komplikace způsobené sdělením nesprávných či nepravdivých údajů. Poskytovatel bere tuto skutečnost na vědomí. Zákazník se zavazuje nahradit Poskytovateli škodu, kterou by mu způsobil sdělením nesprávných či nepravdivých údajů.
2.4. V rámci poskytování Služeb, pokud je předmětem Služby prezenční kurz, školení, přednáška nebo jiná obdobná akce, smluvní strany spolu uzavírají smlouvu o využití volného času (dále „SVVČ“). Pokud je předmětem Služby online kurz, školení, přednáška nebo jiná obdobná akce či záznam akce, smluvní strany spolu uzavírají smlouvu o poskytování digitálního obsahu (dále „SPDO“). SVVČ a SPDO společně také jako („Smlouva“).
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Sjednání Smlouvy probíhá následovně:
3.1.1. Zákazník zvolí druh a variantu Služby a objedná ji přes prodejní formulář umístěný na internetové stránce dále také jako („Prodejní formulář“);
3.1.2. v Prodejním formuláři Zákazník v tomto bodě také vyplní údaje fyzických osob, které se konkrétního kurzu, lekce nebo jiné akce, která je předmětem Služby, zúčastní – jméno, příjmení, e-mail a případně dále i titul a telefon. Zákazník bere na vědomí, že identifikace osob, které se objednávaného kurzu nebo jiného předmětu Služby mají zúčastnit, je pro Zákazníka závazná a bez souhlasu Poskytovatele není možné tyto osoby změnit, tj. Služby jsou nepřevoditelné. Zákazník má možnost přidat i dalšího účastníka;
3.1.3. v poli „PLATEBNÍ METODY“ Zákazník zvolí způsob platby za Službu;
3.1.4. v poli „OSOBNÍ ÚDAJE“ Zákazník vyplní své osobní údaje (jméno, příjmení, telefon a e-mail, případně dále i titul a funkci) a fakturační adresu.
3.1.5. Internetové stránky Poskytovatele Zákazníkovi umožňují vidět rekapitulaci jeho objednávky, včetně zvoleného způsobu platby. Zákazník může obsah své objednávky měnit a vracet se k předchozím krokům. Objednávku Zákazník odešle stisknutím ikony „Objednat s povinností platby“;
3.1.6. Po odeslání objednávky je Zákazníkovi bezprostředně odesláno shrnutí a potvrzení o přijetí objednávky na jeho e-mail, který uvedl při tvorbě objednávky nebo který je uvedený v jeho zákaznickém účtu (dále „E-mail Zákazníka“). Doručením potvrzení o přijetí objednávky na e-mail Zákazníka je Smlouva uzavřena.
4. PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Na základě uzavřené Smlouvy se Zákazník zavazuje zaplatit Poskytovateli cenu Služby a také se zavazuje Službu převzít. Převzetím Služby se rozumí účast na lekci, kurzu nebo jiném předmětu Služby. Poskytovatel se zavazuje Zákazníkovi objednanou Službu poskytnout sjednaným způsobem.
4.2. Zákazník se zavazuje uhradit cenu za Službu (dále „Kupní cena“). Kupní cenu lze uhradit jedním z níže uvedených způsobů:
4.2.1. bankovním převodem podle údajů uvedených v zálohové faktuře, která bude Zákazníkovi doručena na E-mail Zákazníka bez zbytečného odkladu po dokončení objednávky, obvykle do 3 pracovních dnů;
4.2.2. bezhotovostně kartou online před konáním offline Služby (na místě) . V případě, že z technických důvodů nebude možné offline Službu uhradit bezhotovostně kartou, bude Zákazník informován o tom, že Službu je nutné uhradit v hotovosti;
4.2.3. hotově před konáním offline Služby (na místě).
4.3. Platba bankovním převodem je splatná podle údajů uvedených ve faktuře doručené na E-mail Zákazníka. Jakákoli platba se považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky ve prospěch účtu Poskytovatele.
4.4. Pokud Zákazník neuhradí Kupní cenu ve lhůtě uvedené v odst. 4.3., může Poskytovatel odstoupit od Smlouvy. Pokud Poskytovatel odstoupí od Smlouvy, nezaniká mu tím nárok na případnou náhradu vzniklé škody. Dokud Zákazník neuhradí Kupní cenu, nemá Poskytovatel povinnost poskytnout mu Službu a nemůže být v prodlení.
4.5. Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel poskytne Službu Zákazníkovi až po připsání celé Kupní ceny ve prospěch svého účtu.
4.6. Po úplném zaplacení Kupní ceny Poskytovatel vystaví Zákazníkovi daňový doklad – fakturu, kterou zašle Zákazníkovi elektronicky na e-mail Zákazníka. Zákazník uzavřením Smlouvy vyslovuje souhlas s tímto postupem a elektronickým zasláním faktury. Při platbě bezhotovostně kartou online nebo hotově Poskytovatel vystaví Zákazníkovi za provedenou Platbu na místě zjednodušený daňový doklad.
4.7. Zákazník bere na vědomí, že platební metody se mohou měnit. Výběr platebních metod bude vždy uveden v Prodejním formuláři.
4.8. Stížnost týkající se úhrady kupní ceny může Spotřebitel uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy info@dusecloveka.cz.
5. POSKYTNUTÍ SLUŽBY
5.1. Poskytovatel poskytuje konkrétní Služby (kurzy, lekce aj. podobné akce) prostřednictvím lektorů uvedených na www stránkách. Služby poskytuje buď prezenčně, v místě a čase stanoveném v popisku Služby na internetových stránkách, nebo online.
5.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit některé parametry Služby, jako např. osobu lektora či datum a místo konání lekce nebo platformu a dále právo na zrušení Služby (odstoupit od Smlouvy), případně její části, z organizačních a provozních důvodů. Veškeré takové změny Poskytovatel bez zbytečného odkladu oznámí Zákazníkovi na E-mail Zákazníka.
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
6.1. Zákazník, který je spotřebitelem, může od SPDO odstoupit i bez udání důvodu, a to do 14 dnů ode dne uzavření SPDO. Spotřebitel nemá právo odstoupit od SPDO podle tohoto bodu v případě naplnění podmínek podle odst. 6.2. Vzorový formulář k odstoupení zde:
6.2. Spotřebitel bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že nemá právo odstoupit od SPDO, pokud mu Poskytovatel poskytl Službu (tj. umožnil Spotřebiteli účast na online kurzu, školení nebo jiné podobné akci, která je předmětem Služby) s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od SPDO. Pokud Poskytovatel poskytl Spotřebiteli jen část Služby a Spotřebitel následně odstoupí od SPDO v rozsahu dosud neposkytnuté části Služby odstoupí, je Spotřebitel povinen uhradit Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od SPDO.
6.3. Pro zachování lhůty dle odst. 6.1. stačí, aby Spotřebitel oznámení o odstoupení od SPDO v této lhůtě odeslal.
6.4. Spotřebitel má právo od SPDO odstoupit i před tím, než začne plynout lhůta pro odstoupení podle odst. 6.1.
6.5. Spotřebitel může odstoupit od SPDO jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Poskytovateli. Odstoupení od Smlouvy může například zaslat Poskytovateli na adresu K Vrtuli 246, 251 65 Zvánovice, nebo na e-mailovou adresu info@dusecloveka.cz.
6.6. V případě, že Spotřebitel z jakéhokoli důvodu odstoupí od SPDO, je Poskytovatel povinen vrátit Spotřebiteli uhrazenou Kupní cenu do 14 dnů od odstoupení. Vrátí ji stejným způsobem, jakým ji od Spotřebitele přijal. Poskytovatel je oprávněn ji vrátit i jiným způsobem, pokud s tím Spotřebitel souhlasí a pokud jí tím nevzniknou další náklady (např. voucher, náhradní termín, náhradník).
6.7. Zákazník, který je Spotřebitelem, bere na vědomí a souhlasí s tím, že SVVČ je smlouvou, na kterou se podle § 1837 písm. j) Občanského zákoníku nevztahuje právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy. Zákazník tedy nemůže prezenční kurz, školení, přednášku nebo jinou obdobnou akci stornovat, požadovat vrácení kurzovného nebo změnu kurzu. Poskytovatel a Zákazník se ale spolu mohou dohodnout jinak (např. jiný termín, voucher, náhradník).
6.8. Poskytovatel má právo od Smlouvy odstoupit a to až do doby, poskytnutí Služby. V případě, že Poskytovatel z jakéhokoli důvodu odstoupí od Smlouvy, vrátí si se Zákazníkem všechna dosud navzájem poskytnutá plnění, zejména Kupní cenu, a to bez zbytečného odkladu od účinnosti odstoupení.
6.9. Poskytovatel má právo od Smlouvy odstoupit zejména v těchto případech.
6.9.1. Zákazník si objedná Službu, u níž byla na stránkách Poskytovatele zobrazena zjevně nesprávná Kupní cena;
6.9.2. Poskytovatel není schopen Službu poskytnout;
6.9.3. Kapacita Služby nebyla dostatečně naplněna;
6.9.4. z jiných provozních důvodů – havárie, náhlé onemocnění lektora apod.
6.9.5. Poskytovatel Zákazníka o této skutečnosti informuje bez zbytečného odkladu od zjištění důvodů k odstoupení od Smlouvy. Poskytovatel má dále právo odstoupit od SPDO zejména v případě neoprávněných zásahů do webového rozhraní a porušení autorských práv.
6.10. Pro vyloučení jakýchkoli pochybností bere Zákazník na vědomí, že odst. 6.1. až 6.6. se uplatní jen v případě, že je Zákazníkem Spotřebitel. Pokud je Zákazníkem jiná osoba, má právo odstoupit od smlouvy za podmínek podle příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále „Občanský zákoník“). Pro vyloučení pochybností dále bere Zákazník na vědomí, že tento článek 6. se uplatní pouze na SPDO.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE V PŘÍPADĚ SPDO
7.1. Tam, kde tento článek hovoří o Spotřebiteli, použijí se ustanovení pouze na Spotřebitele. Pokud je Zákazníkem jiná osoba, řídí se práva z vadného plnění příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a ustanoveními těchto Podmínek, kde se hovoří o Zákazníkovi.
7.2. Poskytovatel se zavazuje poskytnout online Službu v požadované kvalitě, množství a bez vad. Online Služba má vady tehdy, pokud má nějaké nedostatky. Za vady online Služby odpovídá Poskytovatel v rozsahu uvedeném dále.
7.3. Poskytovatel odpovídá Spotřebiteli za to, že online Služba při převzetí nemá vady.
7.4. Poskytovatel zejména odpovídá Spotřebiteli za to, že online Služba v době, kdy bude Spotřebiteli poskytnuta:
7.4.1. odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
7.4.2. se hodí k účelu, pro který ji Spotřebitel požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil;
7.4.3. je poskytnuta s ujednanými pokyny k použití a s uživatelskou podporou.
7.5. Vedle ujednaných vlastností Poskytovatel odpovídá Spotřebiteli, že online Služba:
7.5.1. je vhodná k účelu, k němuž online služba tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví;
7.5.2. jakostí, rozsahem a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti odpovídá obvyklým vlastnostem online služby téhož druhu, které může Spotřebitel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelem, zejména reklamou nebo označením. Poskytovatel není vázán veřejným prohlášením, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření SPDO upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření SPDO nemohlo mít vliv;
7.5.3. je poskytována s pokyny k použití, které Spotřebitel rozumně očekával;
7.5.4. odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, pokud je Poskytovatel případně zpřístupnil Spotřebiteli před uzavřením SPDO.
Poskytovatel neodpovídá Spotřebiteli podle tohoto odstavce 7.5., pokud Spotřebitele před uzavřením SPDO zvlášť upozornil, že se některá vlastnost online Služby liší a Spotřebitel s tím při uzavírání SPDO výslovně souhlasil.
7.6. Spotřebitel může vytknout vadu online Služby, která se u online Služby projeví nebo vyskytne za trvání závazku. Pokud Spotřebitel poskytne Spotřebiteli jednorázové plnění (např. záznam), Spotřebitel může vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od zpřístupnění.
7.7. Poskytovatel neodpovídá za vady, pokud vady online Služby způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení Zákazníka nebo síťové připojení pro přístup či čerpání Služby Zákazníkem.
7.8. Podmínky uplatnění práv z vadného plnění (reklamace):
7.8.1. Zákazník je povinen online Službu podrobně zkontrolovat, zejména její funkčnost a dostupnost. Pokud zjistí, že má vady, je oprávněn uplatnit reklamaci způsobem dle odst. 7.9.
7.8.2. Zákazník není oprávněn uplatnit reklamaci na online Službu v případě, že o vadě věděl před jejím poskytnutím, případně pokud ho na ni Poskytovatel upozornil nebo mu z toho důvodu poskytl přiměřenou slevu z Kupní ceny.
7.9. Způsob uplatnění reklamace:
7.9.1. Reklamaci může Zákazník uplatnit u Poskytovatele na adrese K Vrtuli 246, 251 65 Zvánovice, případně elektronicky na adrese info@dusecloveka.cz
7.9.2. Spotřebitel v reklamaci uvede popis vady online Služby, své jméno a příjmení a kontaktní adresu včetně e-mailu, na který ho Poskytovatel vyrozumí o způsobu vyřízení reklamace (doporučuje se telefonní číslo, adresa a e-mail, pokud možno shodný s E-mailem Zákazníka). Spotřebitel také uvede své preference k požadovanému způsobu vyřízení reklamace (zejm. dle odst. 7.10. až 7.11.). Je vhodné, aby Zákazník při reklamaci předložil doklad o koupi online Služby, jeho kopii nebo jiný dokument, ze kterého bude zřejmé, že ji zakoupil od Poskytovatele.
7.9.3. Za den uplatnění reklamace se považuje den, kdy Spotřebitel vadu vytkne a uplatní právo z vadného plnění.
7.9.4. V případě, že bude podání, kterým Zákazník reklamuje online Službu, neúplné (např. nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, bez požadovaných dokumentů apod.), vyzve ho Poskytovatel e-mailem zaslaným na e-mail Zákazníka nebo e-mail uvedený v reklamaci k doplnění reklamace. Pokud Zákazník nedoplní své podání nejpozději do 10 dnů od doručení výzvy k doplnění, Poskytovatel bude reklamaci považovat za neopodstatněnou.
7.9.5. Poskytovatel zašle Spotřebiteli na e-mail Zákazníka nebo e-mail uvedený v reklamaci potvrzení o tom, kdy Spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje. Potvrzení bude obsahovat i kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informací o vyřízení reklamace. Pokud Spotřebitel uplatní reklamaci osobně u Poskytovatele, vydá mu Poskytovatel potvrzení bezprostředně po uplatnění reklamace. Potvrzení je dokladem o přijetí reklamace, ne o vyřízení reklamace. Poskytovatel, posoudí stav online Služby v reklamačním řízení.
7.10. Pokud má online Služba vadu, Spotřebitel může požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. To se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by online Služba měla bez vady. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobila Spotřebiteli značné obtíže, přičemž se zohlední povaha online Služby a účel, pro který ji Spotřebitel požadoval.
7.11. Spotřebitel dále může požadovat přiměřenou slevu z ceny online Služby nebo odstoupit od SPDO, pokud
7.11.1. Poskytovatel vadu neodstranil podle odst. 7.10. nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele;
7.11.2. se vada projeví i po odstranění, nebo
7.11.3. je vada podstatným porušením SPDO.
Spotřebitel dále může od SPDO odstoupit, pokud je Poskytovatel v prodlení se zpřístupněním online Služby a nesplní svou povinnost ani bez zbytečného odkladu poté, co jej Spotřebitel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se spolu dohodli.
7.12. Přiměřená sleva podle odst. 7.11. se určí jako rozdíl mezi hodnotou online Služby bez vady a vadné online Služby, která byla Spotřebiteli poskytnuta. Má-li být online Služba poskytována po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byla poskytována vadně; Spotřebiteli náleží sleva i v případě, že odstoupí od SPDO.
7.13. Zákazník nemůže odstoupit od SPDO podle odst. 7.11., pokud je vada online Služby jen nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
7.14. Při odstoupení od SPDO Poskytovatel může Zákazníkovi zabránit v dalším užívání online Služby – zejm. mu ji může znepřístupnit.
7.15. Poskytovatel vrátí peněžní prostředky stejným způsobem, jakým Spotřebitel uhradil Platbu. Smluvní strany se mohou dohodnout jinak, pokud s tím Spotřebitel souhlasí a nevzniknou mu s tím další náklady.[ZK18]
7.16. Poskytovatel zašle Spotřebiteli na e-mail uvedený v reklamaci nebo na e-mail Zákazníka písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE V PŘÍPADĚ SVVČ
8.1. Práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a dále Zákonem o ochraně spotřebitele.
8.2. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Službu v požadované kvalitě, množství a bez vad, tzn. aby v době, kdy je Spotřebiteli poskytnuta:
8.2.1. odpovídala popisu na webových stránkách a SVVČ;
8.2.2. byla poskytnuta v dohodnutém rozsahu, termínu a s náležitou odbornou péčí.
Služba má vady tehdy, pokud má nějaké nedostatky. Za vady Služeb odpovídá Poskytovatel v rozsahu uvedeném dále.
8.3. Zákazník může uplatnit právo z vady u Poskytovatel bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost se se Službou seznámit a vadu zjistit; nejpozději však do 6 měsíců od poskytnutí Služby
8.4. Pro uplatnění reklamace se obdobně použije odst. 7.8. a 7.9.
8.5. Pokud se na Službě vyskytne vada, která je odstranitelná, Zákazník může u Poskytovatele uplatnit právo z vadného plnění a požadovat:
8.5.1. nápravu – tzn. dodatečné poskytnutí Služby nebo poskytnutí náhradní Služby; 8.5.2. přiměřenou slevu z Kupní ceny.
8.6. Pokud se na Službě vyskytne vada, kterou nelze odstranit s nelze pro ni Službu užívat, Zákazník může odstoupit od SVVČ nebo požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny.
8.7. Reklamaci Spotřebitele včetně odstranění vady Poskytovatel vyřídí a Spotřebitele o ní informuje nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, a to na e-mail uvedený v reklamaci, případně na e-mail Zákazníka. Poskytovatel se se Spotřebitelem mohou dohodnout na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může Spotřebitel od SVVČ odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Při reklamaci se obdobně uplatní odst. 7.16. a 7.18.
9. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ KE SMLOUVĚ O POSKYTOVÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
9.1. Zvláštní úprava při poskytnutí záznamu: Poskytovatel zpřístupní Zákazníkovi online Službu – záznam uvedený v SPDO nejpozději do 2 dnů po uzavření SPDO a současně po úplném zaplacení Kupní ceny na bankovní účet Poskytovatele. Přístup poskytne tak, že na e-mail Zákazníka zašle odkaz pro přehrání online Služby.
9.2. Online kurz, školení, přednáška nebo jiná obdobná akce: Poskytovatel zpřístupní Zákazníkovi online Službu (případně její části – pokud je v informacích o Službě uvedeno, že bude poskytovaná postupně po částech) – ve sjednaném termínu po uzavření SPDO a současně po úplném zaplacení Platby na bankovní účet Poskytovatele.
9.3. Poskytovatel zpřístupní Zákazníkovi online Službu v nejnovější verzi dostupné v době uzavření SPDO. Poskytovatel je oprávněn obsah Služby měnit (aktualizovat, upravovat, rozvíjet), a to zejména za účelem zvýšení její hodnoty, zapracování zpětné vazby zákazníků, nových poznatků apod.; takovou změnu bez zbytečného odkladu oznámí Zákazníkovi.
9.4. Pro využívání online Služby postačí funkční e-mailová schránka udržovaná ve stavu schopném přijímat zprávy, nainstalovaný softwarový program Zoom, dále běžné internetové připojení s dostatečnou rychlostí a zařízení s hardwarovým a softwarovým vybavením umožňujícím prohlížet webové stránky a přehrávat online videa. Je nutné, aby software obsahoval obvyklé zvukové kodeky a hardware umožňoval zvukový výstup. K přehrání online Služby je zapotřebí mít internetový prohlížeč podporující audio přehrávání. Jiné požadavky na softwarové či hardwarové vybavení nejsou.
9.5. Online Služba, která byla Zákazníkovi zpřístupněna, je určena výhradně k nekomerčnímu a osobnímu nebo internímu užití Zákazníka. Zpřístupněním dle tohoto odstavce se rozumí možnost shlédnutí Služby, nikoli předání přístupových údajů dalším osobám.
9.6. Zákazník bere na vědomí, že nesmí archivovat, reprodukovat, distribuovat, upravovat, zobrazovat, předvádět, publikovat, licencovat, vytvářet odvozená díla, nabízet k prodeji ani používat (jinak než v souladu s těmito Podmínkami) poskytnutou online Službu a informace v ní obsažené nebo získané jejím prostřednictvím. Zákazník se zároveň zavazuje, že nebude obcházet, odstraňovat, upravovat, deaktivovat, degradovat nebo mařit jakýkoli ochranný prvek, kterým je Služba zajištěna. Dále se zavazuje, že na online Službu nebude používat žádné roboty, spidery ani scrapovací či jiné automatizované prostředky pro přístup.
9.7. Zákazník není oprávněn předávat přístupové údaje k online Službě třetí osobě.
9.8. Zákazník může zpřístupněnou online Službu ve stejný okamžik zobrazovat pouze na 1 zařízení, totéž platí o přihlášení k uživatelskému účtu, k němuž může být ve stejný okamžik Zákazník přihlášen pouze na 1 zařízení.
9.9. V případě porušení ustanovení odst. 9.2. až 9.8. je Poskytovatel oprávněn Zákazníkovi zrušit přístup k online Službě a požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši desetinásobku součtu všech cen online Služby, který měl Zákazník v okamžiku porušení Podmínek zpřístupněn. Zaplacením smluvní pokuty dle předchozí věty není dotčeno právo Poskytovatele na náhradu škody.
9.10.Poskytovatel výslovně upozorňuje a Zákazník bere na vědomí, že online Služba zahrnuje informace, které odpovídají stavu poznání, vnímání věcí, náhledu na svět lektorů a povaze poskytovaných služeb. Online Služba má pouze informativní charakter. Zároveň jsou informace podávané v online Službě obecné povahy a nemusí zahrnovat veškeré možné situace, k nimž může v rámci řešení konkrétního problému v rámci ní dojít. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za jakoukoli újmu, která by Zákazníkovi vznikla v důsledku poskytnuté Služby.
9.11. Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost online Služby v případě nefunkční nebo pomalé rychlosti internetového připojení nebo z jiných technických důvodů na straně Zákazníka. Poskytovatel dále neodpovídá za propojení online Služby s digitálním prostředím Zákazníka. Online Služba může být krátkodobě dočasně nedostupná z důvodu údržby dat nebo výpadku serveru. Poskytovatel může provádět i bez předchozího upozornění Zákazníka aktualizace. Poskytovatel informuje Zákazníka o dostupnosti aktualizací, které jsou nezbytné, aby byla online Služba po dobu trvání závazku bez vad.
9.12. Online Služba je Zákazníkovi zpřístupněna po dobu stanovenou v informacích o Službě.
10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
11.1. Osobní údaje Zákazníka Poskytovatel zpracovává v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky a příslušnými právními předpisy Evropské Unie.
11.2. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě. Informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné zde.
11. ZÁKAZNICKÝ ÚČET
11.1. Pro usnadnění nákupů Služeb na internetových stránkách Poskytovatele je možné si založit zákaznický účet. Poskytovatel nezaručuje funkčnost účtu a je oprávněn zákaznický účet kdykoli zrušit i bez udání důvodu.
12.2. Zákazník je povinen využívat svůj zákaznický účet v dobré víře, v souladu s dobrými mravy a právními předpisy. Zákazník je dále povinen svůj zákaznický účet využívat tak, aby tím nepoškozoval fungování internetových stránek, Poskytovatele ani ostatní Zákazníky.
12. INFORMACE O ŘEŠENÍ SPORŮ A DOHLEDU
12.1. Vyřizování stížností Spotřebitele Poskytovatel zajišťuje prostřednictvím elektronické adresy info@dusecloveka.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Poskytovatel na e-mail Zákazníka.
12.2. V případě, že mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke vzniku sporu, který se jim nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k České obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, e-mail adr@coi.cz. Spotřebitel také může využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
12.3. Informace o právech Spotřebitelů na společného evropském trhu a bezplatnou pomoc Spotřebitelům v jejich sporech s podnikateli poskytuje Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz.
12.4. Poskytovatel je oprávněn k provozování činnosti na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
13. DORUČOVÁNÍ
13.1. Smluvní strany si veškerou korespondenci (oznámení týkající se vztahů Zákazníka a Poskytovatele, zejména týkající odstoupení od Smlouvy) vzájemně doručují písemně prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.
13.2. Zpráva je doručena:
13.2.1. v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem;
13.2.2. v ostatních případech podle obecně závazných právních předpisů.
13.3. Při doručování elektronickou poštou Zákazník doručuje Poskytovateli korespondenci na adresu info@dusecloveka.cz. Poskytovatel doručuje Zákazníkovi korespondenci na E-mail Zákazníka.
13.4. Při doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb Zákazník doručuje Poskytovateli korespondenci na adresu sídla: K Vrtuli 246, 251 65 Zvánovice. Poskytovatel doručuje Zákazníkovi listinnou nebo jinou korespondenci, jejíž povaha neumožňuje elektronické odeslání, na adresu uvedenou v objednávce.
14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
14.1. Pokud nebylo sjednáno jinak, Poskytovatel není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
14.2. Zákazník na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.
14.3. K řešení sporů, které vzniknou mezi Zákazníkem a Poskytovatelem, jsou příslušné české obecné soudy s místní příslušností dle sídla Poskytovatele. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele dle příslušných právních předpisů.
14.4. Poskytovatel neověřuje původ recenzí uváděných na jeho internetových stránkách.
14.5. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 9. 2024